Friday 8 May 2020

"එක්සත් රාජධානියේ ප්‍රශ්න හා ලංකාවේ එක්සත් රාජධානිය ගැන කියන ප්‍රශ්න" ලිපියට ලැබුණු ප්‍රතිචාර

Sankha Ranadheera Vithana
 Meanwhile 

Ajith Dharmakeerthi සංඛ දැන් ඔබ මෙය පල කිරීමෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද? මේ රටේ PPE නැති ප්‍රශ්න තිබෙන බව ලේබර් පක්ෂයත් අපිත් ලියනවා ෂෙයාර් කරනවා. ඒ ප්‍රශ්නය ෆිලිපිනෝ අයට විතරක් නෙමේ තිබෙන්නේ. හැමෝටම. ඔය රස්සාව ගත්තට පස්සේ ඒ රස්සාව කරන්න බැහැ කියල කියන්න බැහැ. අපි හැමෝම වැඩ කරනවා. අනිත් හැමෝම වෙනුවෙන්. දැන් මේ හෙදියන් සමහරු වැඩ කරන්න බැහැ කියනවා. එතකොට රැකියාව ගත්තේ ඇයි . රැකියාවෙන් අයින් වෙලා ගියොත් එයා ජිවත් වන්නේ කොහොමද? නැවතත් අපේ බදු මුදලින් ලැබෙන සහනාධාර වලින් නේද? එතකොට වීසා ලබාගෙන ආවේ රැකියාවකරන්න නේ? නැත්නම් එන්නේ නැහැනේ? දැන් අපේ රෝහලේ වැඩිපුර ම හෙදියන් ෆිලිපිනෝ, නයිජීරියන් සහ ඉන්දියන්. ඒ ගොල්ලෝ තමයි අපි ගියහම රිසිප්ෂන් එකේ ඉඳන් වෛද්‍යවරයා ගාවට යනකන් ඉන්නේ. ඒ රස්සාවලට ආවේ කැමැත්තෙන්. ආණ්ඩුවේ වැරැද්ද මම කලින්ම කිව්වා. ඒක සඟවන්නේ නැහැ. පරක්කු වීම. PPE නැතිවීම ආදිය .ඒකට මේ ගොල්ලෝ පස්සේ රජය ට නඩු දමයි කියල මම හිතනවා. නැත්නං පවුල් වල කට්ටියට උදව් කරයි. නමුත් ලංකාවේ යන කතාව වෙනස් නේ . අපිට ඇඳන් දෙන්නේ නැහැ සුද්දන්ට විතරයි දෙන්නේ සහ සුද්දන් වැඩ කරන්නේ නැහැ අනිත් අයව ඉස්සරහට දානවා කියන එක. ඔයා මේ රටේ හිටි නිසා දන්නවනේ කවුද ලන්ඩන් රෝහල් වල වැඩ කරන්නේ කියල. හැමෝම වගේ වෙනත් රටවලින් ආපු අය. අපේ නෝර්ත් මිඩ්ල්සෙක්ස් එකේ සුදු ඉංගිරිසි ජාතිකයෝ හොයන්න අමාරුයි. ශ්‍රී ලංකාවේ ඉපදුනු දෙමල කන්සල්ටන්ට් ලා, වෛද්‍යවරු, ඉන්දියන්, ඊජිප්තු වෛද්‍යවරු , පෝලන්ත හෙදියන්, ෆිලිපිනෝ, ඝානා, නයිජීරියන් හෙදියන් සහ නොයෙකුත් රටවල අය ඉන්නේ, ඇවිල්ල බලන්න. ආණ්ඩුවේ වැරැද්ද මේ තර්ජනය හරියට ගණන් නොගැනීම නමුත් උන් යමක් කරනවා. පඩි දෙන එක වගේ. නොකරන්නේ නැහැ.

Sankha Ranadheera Vithana ලංකාවේ මිනිස්සු එංගලන්තෙ ගැන කියන එකයි, අනෙක් පැත්තට ඔයාවගේ නොවන වෙනත් පිරිස් එංගලන්තයේ ගැන කියන කතා අතරයි තියෙන අවුල ගැන මම දැකලා තියෙනවා. ඒක අස්සෙ මේ වීඩියෝ එක දැක්ක නිසයි මෙතන දැම්මේ..
සෘජු ලෙස මෙතන්ට අදාළ නැති වුනත්, UK වල ව්‍යූහගතව වර්ගවාදයක් තියෙනවා කියන එකයි මට පෙන්නන්න ඕන වුනේ. ඒක හොස්පිටල් එකේ ඇදන් ⁣දෙනවා වගේ තැනක නෙවෙයි තියෙන්නෙ, හැබැයි එක්තරා අපහසුම වෙලාවක එහෙම වුනත් පුදුමයක් නෑ. මේ වීඩියෝ එකේම තියෙනවා මියගිය පිරිසෙන් 1/5ක්ම පිලිපීනෝ කියලා (මං හිතන්නෙ ඇත්තටම සේවක පිරිස අතරින් පිලිපීනෝ ප්‍රතිශතය ඊට ගොඩක් අඩුයි)
ආයෙත් මං කියන්නේ බ්‍රිතාන්‍යයේ වර්ගබේදවාදය තියෙන්නෙ දකුණු අප්‍රිකාවේ හරි පනස් ගණන්වල තිබුංණ වගේ නෙවෙයි, ඊට වඩා සංකීර්ණ තැනක.

මගේ පිළිතුර: සංඛ මල්ලි  ඔබ ව්‍යුහගත වර්ගවාදය කියන්නේ institutional  racism කියන එකට  (ආයතනගත  වර්ගවාදය)  කියා මම හිතනවා. බ්‍රිතාන්‍ය පොලිසියේ සහ ගිනි නිවන් හමුදාව ආදියේ මෙම ව්‍යුගත වර්ගවාදය (ඒ කියන්නේ මේ වර්ගවාදය කෙලින්ම එන්නක් නොවේ වක්‍රව එන්නක්) තිබෙන බව පිලි අරන් ඔවුන් ඒ ගැන කටයුතු කරනව. මම මේ වර්ගවාදය වැඩිපුරම දුටුවේ බ්‍රිතාන්‍යයට වඩා ඉතිලිය , ප්‍රංශය, ස්පාඤ්ඤ ය වගේ රටවල. කිසිවෙකුට සමාජීය දු පඩි ගෙවන රකියවකට් වැඩ ඉහලට යන්න බහ. ඒ තත්වය අරගන්නේ තෙවන  ජෙනරේෂන් වගේ අය . බ්‍රිතාන්‍යයේ ඒ තත්වයනැහැ . ඔය පිලිපීන කෙස් එක මමත් බැලුව. ඒක වර්ගවාදය කියල කියනවනම් ඔබ හිටියේ එංගලන්තයේද කියල මට පුදුම හිතෙනවා. එතැන තියෙන්නේ ධනවාදය. ෆිලිපිනෝ සේවකයන් 19500 පමණ වැඩ කරනවා NHS . ඔවුන් ඉදිරිපෙළ සේවකයන්. මෙහෙ එනකොටම ඔවුන් දන්නවා ඔවුන් ඉදිරිපෙළ කියා.. අවුරුදු 5-10 ට වැඩි අය මෙට්‍රන්ලෙස උසස් වීම් ලබා  මම දැක තිබෙනවා. සේනක ගෙන් අහන්න. PPE නැති ප්‍රශ්නය ඔවුන්ට විතරක් නෙමේ. මේක තනිකරම් ජොන්සන් රජයේ වරද්ද. මේක වර්ගවාදය කියල දාල ජෝන්සන්ව බෙර ගන්න පුළුවන්. නැහැ මේ රජය අවශ්‍ය ආරක්‍ෂිත උපකරණ නොදීම , මැට් හැන්කොක් ගේ සමාගමට දීම , පහුවෙලා ලොක් ඩවුන් පටන් ගැනීම ආදිය නිසා ඇතිවූ තත්වයක් ඕක. වර්ගවාදය තිඑබන තැන් තියෙනවා. මෙතන නෙමේ.  

Nalin Dodangoda දියුණු ධනපති රාජ්‍යයක අද ජාතිකවාදී තැනකට මාරුවෙමින් යන එංගලන්තයේ සෟඛ්‍යය පහසුකම් ඇති බව පැහදිලියි.මා හට දැනගතයුතු වන්නේ 4 "වීල් වල යන පවුම් ලක්ෂ 2, 3 ගෙවල් වල ඉන්න ,විස්කි ,බ්‍රැන්ඩිි , ජින් බොන වාමාංශිකයන්ට ,එංගලන්තයේ ඉන්න ලාංකික සංක්‍රමනිකයන්ව ලංකාවට යෑවීමට හේතූ වූ කාරනාව ඔබගේ ජෙජික්ට අනුව විග්‍රහ කරන්නේ කෙසේද?අනිත් කාරනය වාමාංශිකයන්ට එසේ වුවමනාවුවත් එම ලාංකිකකයන් ට ලංකාවට යාමට පෙලඹවූ කාරනාව පැහදිලි කරන්න. එංගලන්තයේ ධනවාදය පිලිබදව විශාල අඩුපාඩුකම් තිබෙනවා කියා ඔබ පැවසුවත් ,එම අඩුපාඩු කම් මොනවාද කියා පැහදිලි කරන්න.අනිත් කාරනය එංගලන්තයේ ධනවාදය හරහා වන පීඩනයක් සාමාන්‍යය සමාජයට ඇත්නම් එයට ප්‍රතිවිරුද්ධව ඔබ වාමාංශික නොවන කුමන හෝ දේශපාලනයක් නියෝජනය කරනවාද?


Ajith Dharmakeerthi ඔබේ ප්‍රතිචාරයට ස්තූතියි. දොඩන්ගොඩ මහත්මයා ඔබ අසා ඇත්තේ ඉතා සංකීර්ණ ප්‍රශ්නයකි. ෆේස්බුක් ප්‍රතිචාරයක් නොව බ්ලොග් ලිපියකින් කතා කලයුතු එකකි. නැතනම් ලිපි කිහිපයකින්. මගේ කොළඹ ගමයා බ්ලොග් අඩවියේ මේ හා සම්බන්ධ ලිපි ගණනාවක් තිබේ. ඒවා කියවනමෙන් ආරාධනා කරමි.…See more

Ajith Dharmakeerthi ජිජැක් ට අනුව විග්‍රහ කරන්නේ කෙසේද - මේ ජිජැක් කතාව ලියා ඇත්තේ ඉතා හොඳ , මිත්‍ර වාමාංශික කණ්ඩායමක අවධානය පිණිස මිස සියල්ලන්ටම නොවේ. වට්සැප් සංවාදයකදී මතු කළ කරුණක් අරභයා ලියන ලද්දකි. ඔබට ජිජැකියානු කියවීමක් අවශ්‍යනම් ඒ ගැන අධ්‍යනයක් කිරීම වඩා හොඳයි. මහේෂ් හපුගොඩ/අලවත්ත ලියු "ජිජැක් අධ්‍යයනය " නමින් පොතක් තිබේ. එසේම ත්‍රිමාණ වෙබ් අඩවියේද නොයෙකුත් ලිපි පළවේ. ඊටත් අමතරව සුමිත් චාමින්ද මහතාද "ශිෂෙක් පිළිබඳ " ලිපි පළකරයි. (ග්රම්ස්චි සම්බන්ධ ලිපි වලට අමතරව) ඔබට ජිජැක් ගේ පොත් අවශ්‍යනම් මා ළඟ ඊබුක්ස් තිබේ. එවිය හැකිය. ජිජැක් යනු මුදල් අයකර දේශන පවත්වන්නෙකි, ඔහු සෑහෙන මුදලක් උපයන්නෙකි. (මමද පවුම් 25 ගෙවා ප්‍රවේශපත්‍ර මිලදී ගෙන දේශනා වලට සවන් දී ඇත්තෙමි). ඔහු මාක්ස්වාදය විග්‍රහ කරන්නෙත් සමාජය විග්‍රහ කරන්නෙත් එවැනි තැනක සිටය. වෙසක් දවසේ බුදු හිමියන් ගනිමු. එතුමා සිදුහත් කුමරු ලෙස කාලය දීපය දේශය කුලය සහ මව් උපදින්නට පෙර සොයා බලා තිබේ. (මා එය විශ්වාස කරනවාට ලියනවා නොවේ) ඒ කියන්නේ රොඩියකු ලෙස ඉපදී හිටියා උන්වහන්සේගේ දේශනා අසන්නන් වැඩි නොවනු ඇත. ජේසු ජීවිතය දුන්නේ ඒ නිසාය. සිගාර් බි ගිටාර් ගසා සින්දු කිවූ චේ විප්ලව කළේය.


Ajith Dharmakeerthi /එංගලන්තයේ ධනවාදය පිලිබදව විශාල අඩුපාඩුකම් තිබෙනවා කියා ඔබ පැවසුවත් ,එම අඩුපාඩු කම් මොනවාද කියා පැහදිලි කරන්න//මේවා ෆේස්බුක් ප්‍රතිචාර වලින් කළහැකි දේවල් නොවේ. හැදෑරිය යුතු දේවල්ය. ඩේවිඩ් හාවේ යුටියුබ් වීඩියෝ බලන්න. වොල්ෆ්ගන් ස්ට්‍රෙක් ගේ "how will capitalism end " කියා පොතක් තිබේ. ඒවා කියවන්න.

Ajith Dharmakeerthi eugen_von_bohm-bawerk_-_karl_marx_and_the_close_of_his_system මාක්ස්වාදයට ප්‍රතිවිරුද්ධව අදහස් දක්වා ඇති වටිනා පොතකි.


Nalin Dodangoda
අජිත් මහතාගේ පිලිතුරට ස්තුතියි.පිලිතුරු ලපියේ මා හට ගැටලු කිහිපයක් මතුවිය.මෙය ඔබ එංගලන්තයේ ජීවිතයේ වැඩිකාලයක් ජීවත්වීම පිලිබද කාරනයක් නිසා විය හැක.එංගලන්තයේ සිටින වාමාංශිකයන් කිවත් නොකවවත් ගෝලීය කරනයේ ප්‍රතිඵලයක් ලෙස එංගලන්තයේ පමනක් නොව දියුනු රටවල වාමාංශිකයන් ඇතුලු බොහෝ ජනයා විස්කි ,ජින් ,4 වීල් සංස්කෘතියකට උරැමකම් ලබනවා සේම පහසුකම් ඇති නිවාස වල සංස්කෘතිකව ජීවත්වන බව ලාංකීය ජනතාව නොදන්වා යයි සිතීම ඔබගේ වරදක් නොව සිතීමේ බාධාවකි.එය යම්කිසි විදියකන් එංගලන්තයේ ලාංකික වාමාංශිකයන් ඔවුන්ගේ ලෟකික ජිවිතය පිලිබදව ලාංකික ජනයාට නොකියනවා කීම ඔබේම පරිකල්පනීය ගොඩ නැංවීමක් මිස යතාර්තය් පවතින දෙයක් නොවේ.දෙවන කාරනය ලෙස 2 ලෝක මහා යුද්ධයෙන් පසුව ලෝක ධනපති ක්‍රමයේ සමතුලිතතාවය රැකගැනීමේ අරමුනෙන් ගොඩ නගන ජීනීවා ගිවුසමට අනුව එහි සාමාජික රටවල් විසින් එකග වු දේශපාලන රැකවරනය යන කාරනය මත බටහිර රටවල් සිවිල් යුද්ධ 3 ක් ඇතිවු ලංකාවේ ජනතාවටත් එම ඉඩ අවස්තාව ලබාදීම තැචර්ගේ පුද්ගල වුවමනවක් නොවේ.නවලිබරල් වාදී ආර්ථිකය එංගලන්තයට හදුන්වා දුන් තැචර් පාලනය නිසා එංගලන්තයට අද සිදුවී ඇති විනාශය කෙබදුද?කොරෝනා වයිරසය නිසා ඇතිව ව්‍යසනයෙන් ගැලවීමට හැම රටක් මෙන්ම එංගලන්ත මධ්‍යම බැංකුව විසින් මුදල් අච්චු ගසා මිනිස්සුන්ට දීම ඔබ උත්කෘෂ්ටත්වයට ලක්රන්නේ ධනවාදයේ සංස්කෘතිය ගැන පමනක් හැදෑරීමේ ප්‍රතිඵලයක් නිසාද? ඔබ සදහන් කල එක්ස් කංඩායමෙන් පෙකනිය කපාගත් සුමිත් චාමින්ද ,මහේෂ් හපුගොඩ ඇතුලු බුද්ධිමතුන් තවමත් සංස්කෘතික දේශපාලන විග්‍රහයන් වලට අමතර දෙයක් නොකිරීම පිලිබදව ඔඹ සවිඥානකද? මෙයට අනුව ඔබේ ආස්ථානයත් ඔවුන්ගේ ආස්ථානය නම්.ඔබ පැවසු ජෙජික් ගේ වචන වලින් කියන්නේ නම්(චොක්ලට් චාකලට් නොවන චොකලට්,කිරි ,කිරි නොවන කිරිය,විස්කි විස්කි නොවන විස්කිය) පැහදිලව කියන්නේ නම් සාරයක් නැත යන්නයි.

නලින් මහත්මයාගේ පිළිතුරට ස්තූතියි . මම හිතනවා මම කී දෙය ඔබ තේරුම් අරන් තිබෙන්නේ සම්පුර්නයෙන්ම අංශක 180 අනිත් පැත්තට කියල.
// එංගලන්තයේ පමනක් නොව දියුනු රටවල වාමාංශිකයන් ඇතුලු බොහෝ ජනයා විස්කි ,ජින් ,4 වීල් සංස්කෘතියකට උරැමකම් ලබනවා සේම පහසුකම් ඇති නිවාස වල සංස්කෘතිකව ජීවත්වන බව ලාංකීය ජනතාව නොදන්වා යයි සිතීම ඔබගේ වරදක් නොව සිතීමේ බාධාවකි// ඔබ ඊයේ පෙරේදා කොටුවේ හාමුදුරුවන් කියා පැරිසියේ අයෙකු ගේ වීඩියෝව බැලුවානම් ඔබ කියන දෙයහි නිරවද්‍යතාවයක් නැති බව වැටහෙනු ඇත. ඔවුන් කියන්නේ පාට් ටයිම් ජොබ් කර සුද්දන්ගේ පස්ස හෝදන අය ගැනය. බොහෝ අය සිතන්නේ (ෆේස්බුක් හා බ්ලොග්, වට්සැප් ) එංගලන්තයේ ජිවත්වන්නේ එවැන්නන් කියාය. ඒ මදිවාට දැන් මාසයකට කලින් ඉතාලි අය විදේශ විනිමය ගෙනත් රජයට දෙන්නේ නැති යයිද ඔවුන් ඒවා ලංකාවේ බඩු ගැනීමට වියදම් කරතියිද සමහරෙක් ලිය තිබුණි. එය මගේ පරිකල්පනයේ තිබෙන දෙයක් නොවේ. ඔබ සමහරවිට මේ ගැන දැනුවත්ව සිටිනවා ඇත. එසේම බොහෝ "සහෝදරයන්" ලියන ඒවා ම ෆෙස්බුක්හි නිතිපතා  දකිමි. ඔවුන් වැඩිපුරම ලියන්නේ මෙහි තිබෙන අමාරුකම් ගැනය. රැජිනට වැඩ කරන මෝඩයන් ගැනය. ඔවුන් මෙහි ඉන්නේ තමන්ගේ සැපයට නොව ලංකාවේ  විප්ලවය කිරීමට බවය. ඒවා පෙන්විය හැකිවුවත් පෞද්ගලිකත්වයට පහරක් හෙයින් එසේ නොකරමි. අනිත් කාරණය නම් ඔබ මගේ අදහස ග්‍රහණය කර නොගැනීමය. මා කියන්නේ ඔවුන්ට ජිජැක් ලෙස සිතන්න කියාය. තමන් මෙහි ගත කරන ජීවිතය සැඟවිය යුතු එකක් නොවේ. මේ දියුණුව ලංකාවට  වඩා  හොඳ බවත් ඔවුන් සමාජවාදය ලෙස පතන්නේ ඊට එහා ගිය දියුණුවක් බවත් කීමය. නමුත් බොහෝ අය කියන්නේ වෙන කතාවකි. මා  දුටු පරිදි "පාරිභෝගික ජීවිතය " හෙලා  දකින බොහෝ අය  ධාර්මික වාමාංශික විප්ලවීය ජිවිතයකට බන දෙසති. මට මෙය පෙනෙන්නේ අර සමහර භික්ෂූන් මාලිගා වැනි පන්සල් තනාගෙන,බෙන්ස් හා 4x4 වල යමින් අල්පේච්ච ජිවිත ගත කරන්නට ලංකාවේ මිනිසුන්ට දෙසන බණ වගේය.

ඊළඟ කාරණයද ඔබ හොඳ එකෙන් පටලවාගෙන ඇත. //ලංකාවේ ජනතාවටත් එම ඉඩ අවස්තාව ලබාදීම තැචර්ගේ පුද්ගල වුවමනවක් නොවේ// මේ කියුමෙන් එය පැහැදිලි වේ. මම කියන්නේද ඔබ කියන කතාවමය. මගේ මුළු ලිපියේ පරමාර්ථය ද එයමය.කරුණු නොදැන බොරුවට බ්‍රිතාන්‍යයට තඩිබාන හිනාවෙන ලංකාවේ අයට මම කියන්නේ දක්ෂිණාංශික ජොන්සන් රජය පවා වමේ රජයක් වැනිව සහන සපයන බවයි. ලිපියේ සාරාංශය එයයි. තැචර් වැනි අන්ත දක්ෂිණාංශික නායිකාවක සිටියදී පවා බ්‍රිතාන්‍යය ජාත්‍යන්තර නීතියට ගරු කර සිංහල කැරලිකරුවන් පමණක් නොව දෙමල කරලිකරුවනට දේශපාලන අනාතභාවය දුන් බවයි. මෙය නිවැරදිව වටහා ගැනීම වැදගත්ය. තැචර් ගැන ඔබ කිවූ කාරනා ගැන මගේ විරුද්ධත්වයක් නැත. මෑතක්  වනතුරුම මම බ්‍රිතාන්‍ය කම්කරු පක්ෂයේ සහ මොමෙන්ටම් හි සාමාජිකයකුව සිටි මට තැචර් ගැන කියාදීම අවශ්‍ය නැත.
//එංගලන්ත මධ්‍යම බැංකුව විසින් මුදල් අච්චු ගසා මිනිස්සුන්ට දීම ඔබ උත්කෘෂ්ටත්වයට ලක්රන්නේ// ඔබ කියන්නේ මිනිසුන්ට පඩි ගෙවීම , සුළු කර්මාන්ත හා ස්වයං රැකියා හිමියන්ට පඩි ගෙවීම වැරදි යයි කියාද? රිෂි සුනාක් තවම මුදල් අච්හු ගැසුවේ නැත . එවැනි යෝජනාවක් තිබේ.  ඔහු universal credit එක දීමටද ක්‍රියා කරයි. එය කෝබින් ගේ යෝජනාවකි. එසේම මෙහි ඇතැම් සහන පැකේජයන් ට කම්කරු පක්ෂයේ විරුද්ධත්වයක් නැත. විරුද්ධ වන්නේ NHS එකට අවශ්‍ය උපකරණ  ප්‍රමාද කිරීම, ලොක් ඩවුන් ප්‍රමාද කිරීම මැට් හැන්කොක් ගේ සමාගම  මගින් PPE ගෙන්වීමට තැත් කිරීම , ඩොමිනික් කමින් කියන දේ මිස විද්‍යාඥයන් කියන දේ නොඇසීම  ආදියටය. 
මා එක්ස් කණ්ඩායමක් ගැන සඳහන් කලේ නැත. එක්ස් කණ්ඩායම අවසන් වුනේ 2004 දීය. සුමිත් චාමින්දට ග්‍රාම්ස්චි සමුහයක් තිබෙන  අතර ඔහුගේ තත්වය කුමක් වුවත් ඔහුගේ හොඳ ලිපි තිබේ. අධ්‍යනය සඳහා හෝ විචාරයන් සඳහා ඒවා හොඳය. මම ඔබ තරම් ඒ ගැන ඔලුව උදුමවාගෙන නැත. මට ඉංග්‍රීසියෙන් ජිජැක් කියවිය හැකවා ව මෙන්ම  සිංහලෙන් ලියන ඒවාද කියවමි. මහේෂ් හපුගොඩ ලොකුවට එක්ස් එකේ හිටියේ නැත ඔහු සිටින්නේ ශ්‍රී ලංකා පෙරටුගාමී පක්ෂයේය. ඔහු සංස්කෘතික දේශපාලනයන්ට  අමතරව පොත් දෙකකුත් ලියා තිබේ. මේ දිනවල එකකට විචාරයක් කරමින් සිටිමි. ඒ කිව්වා කියා ඔහු සමග ගැටුම් නැත්තේ නොවේ. (බ්ලොග් ලිපිය කියවන්න) 


//සංස්කෘතික දේශපාලන විග්‍රහයන් වලට අමතර දෙයක් නොකිරීම // මේ  කතාව  අර පරණ ජවිපෙ හෝ නව පෙසප   තිබෙන "අපගේ භාවිතාව   තිබේ  නුඹලාගේ තිබෙන්නේ මොනවාද " යන සුපුරුදු පඬි වදන  මෙනි.එක භාවිතාවක් අවසන් වුනේ  අසාර්ථක  පොල්පොට් පන්නයේ කරල්ලකිනි.  අනිත් භාවිතාව නම් මේ කාලයේ යන්තන් මනෝ විශ්ලේෂණය හා ජිජක් ආදීන්  මාක්ස්වාදය ගෙන යන්නේ කොයි දිසාවටද යන්න ගැන යම් සවේදනයක් පෙන්වමින් සිටිති. මේ දිනවල  වැදගත් වන්නේ අඅධ්‍යයනය  මිස වෙන කිසිවක් නොවේ. 

Nalin Dodangoda
අජිත් මහතාගේ පිලිතුරට ස්තුතියි.පිලිතුරු ලපියේ මා හට ගැටලු කිහිපයක් මතුවිය.මෙය ඔබ එංගලන්තයේ ජීවිතයේ වැඩිකාලයක් ජීවත්වීම පිලිබද කාරනයක් නිසා විය හැක.එංගලන්තයේ සිටින වාමාංශිකයන් කිවත් නොකවවත් ගෝලීය කරනයේ ප්‍රතිඵලයක් ලෙස එංගලන්තයේ පමනක් නොව දියුනු රටවල වාමාංශිකයන් ඇතුලු බොහෝ ජනයා විස්කි ,ජින් ,4 වීල් සංස්කෘතියකට උරැමකම් ලබනවා සේම පහසුකම් ඇති නිවාස වල සංස්කෘතිකව ජීවත්වන බව ලාංකීය ජනතාව නොදන්වා යයි සිතීම ඔබගේ වරදක් නොව සිතීමේ බාධාවකි.එය යම්කිසි විදියකන් එංගලන්තයේ ලාංකික වාමාංශිකයන් ඔවුන්ගේ ලෟකික ජිවිතය පිලිබදව ලාංකික ජනයාට නොකියනවා කීම ඔබේම පරිකල්පනීය ගොඩ නැංවීමක් මිස යතාර්තය් පවතින දෙයක් නොවේ.දෙවන කාරනය ලෙස 2 ලෝක මහා යුද්ධයෙන් පසුව ලෝක ධනපති ක්‍රමයේ සමතුලිතතාවය රැකගැනීමේ අරමුනෙන් ගොඩ නගන ජීනීවා ගිවුසමට අනුව එහි සාමාජික රටවල් විසින් එකග වු දේශපාලන රැකවරනය යන කාරනය මත බටහිර රටවල් සිවිල් යුද්ධ 3 ක් ඇතිවු ලංකාවේ ජනතාවටත් එම ඉඩ අවස්තාව ලබාදීම තැචර්ගේ පුද්ගල වුවමනවක් නොවේ.නවලිබරල් වාදී ආර්ථිකය එංගලන්තයට හදුන්වා දුන් තැචර් පාලනය නිසා එංගලන්තයට අද සිදුවී ඇති විනාශය කෙබදුද?කොරෝනා වයිරසය නිසා ඇතිව ව්‍යසනයෙන් ගැලවීමට හැම රටක් මෙන්ම එංගලන්ත මධ්‍යම බැංකුව විසින් මුදල් අච්චු ගසා මිනිස්සුන්ට දීම ඔබ උත්කෘෂ්ටත්වයට ලක්රන්නේ ධනවාදයේ සංස්කෘතිය ගැන පමනක් හැදෑරීමේ ප්‍රතිඵලයක් නිසාද? ඔබ සදහන් කල එක්ස් කංඩායමෙන් පෙකනිය කපාගත් සුමිත් චාමින්ද ,මහේෂ් හපුගොඩ ඇතුලු බුද්ධිමතුන් තවමත් සංස්කෘතික දේශපාලන විග්‍රහයන් වලට අමතර දෙයක් නොකිරීම පිලිබදව ඔඹ සවිඥානකද? මෙයට අනුව ඔබේ ආස්ථානයත් ඔවුන්ගේ ආස්ථානය නම්.ඔබ පැවසු ජෙජික් ගේ වචන වලින් කියන්නේ නම්(චොක්ලට් චාකලට් නොවන චොකලට්,කිරි ,කිරි නොවන කිරිය,විස්කි විස්කි නොවන විස්කිය) පැහදිලව කියන්නේ නම් සාරයක් නැත යන්නයි.

Ajith Dharmakeerthi නලින් මහත්මයාගේ පිළිතුරට ස්තූතියි . මම හිතනවා මම කී දෙය ඔබ තේරුම් අරන් තිබෙන්නේ සම්පුර්නයෙන්ම අංශක 180 අනිත් පැත්තට කියල.
// එංගලන්තයේ පමනක් නොව දියුනු රටවල වාමාංශිකයන් ඇතුලු බොහෝ ජනයා විස්කි ,ජින් ,4 වීල් සංස්කෘතියකට උරැමකම් ලබනවා සේම පහසුකම් ඇති නිවාස වල සංස්කෘතිකව ජීවත්වන බව ලාංකීය ජනතාව නොදන්වා යයි සිතීම ඔබගේ වරදක් නොව සිතීමේ බාධාවකි// ඔබ ඊයේ පෙරේදා කොටුවේ හාමුදුරුවන් කියා පැරිසියේ අයෙකු ගේ වීඩියෝව බැලුවානම් ඔබ කියන දෙයහි නිරවද්‍යතාවයක් නැති බව වැටහෙනු ඇත. ඔවුන් කියන්නේ පාට් ටයිම් ජොබ් කර සුද්දන්ගේ පස්ස හෝදන අය ගැනය. බොහෝ අය සිතන්නේ (ෆේස්බුක් හා බ්ලොග්, වට්සැප් ) එංගලන්තයේ ජිවත්වන්නේ එවැන්නන් කියාය. ඒ මදිවාට දැන් මාසයකට කලින් ඉතාලි අය විදේශ විනිමය ගෙනත් රජයට දෙන්නේ නැති යයිද ඔවුන් ඒවා ලංකාවේ බඩු ගැනීමට වියදම් කරතියිද සමහරෙක් ලිය තිබුණි. එය මගේ පරිකල්පනයේ තිබෙන දෙයක් නොවේ. ඔබ සමහරවිට මේ ගැන දැනුවත්ව සිටිනවා ඇත. එසේම බොහෝ "සහෝදරයන්" ලියන ඒවා ම ෆෙස්බුක්හි නිතිපතා දකිමි. ඔවුන් වැඩිපුරම ලියන්නේ මෙහි තිබෙන අමාරුකම් ගැනය. රැජිනට වැඩ කරන මෝඩයන් ගැනය. ඔවුන් මෙහි ඉන්නේ තමන්ගේ සැපයට නොව ලංකාවේ විප්ලවය කිරීමට බවය. ඒවා පෙන්විය හැකිවුවත් පෞද්ගලිකත්වයට පහරක් හෙයින් එසේ නොකරමි. අනිත් කාරණය නම් ඔබ මගේ අදහස ග්‍රහණය කර නොගැනීමය. මා කියන්නේ ඔවුන්ට ජිජැක් ලෙස සිතන්න කියාය. තමන් මෙහි ගත කරන ජීවිතය සැඟවිය යුතු එකක් නොවේ. මේ දියුණුව ලංකාවට වඩා හොඳ බවත් ඔවුන් සමාජවාදය ලෙස පතන්නේ ඊට එහා ගිය දියුණුවක් බවත් කීමය. නමුත් බොහෝ අය කියන්නේ වෙන කතාවකි. මා දුටු පරිදි "පාරිභෝගික ජීවිතය " හෙලා දකින බොහෝ අය ධාර්මික වාමාංශික විප්ලවීය ජිවිතයකට බන දෙසති. මට මෙය පෙනෙන්නේ අර සමහර භික්ෂූන් මාලිගා වැනි පන්සල් තනාගෙන,බෙන්ස් හා 4x4 වල යමින් අල්පේච්ච ජිවිත ගත කරන්නට ලංකාවේ මිනිසුන්ට දෙසන බණ වගේය.

Ajith Dharmakeerthi ඊළඟ කාරණයද ඔබ හොඳ එකෙන් පටලවාගෙන ඇත. //ලංකාවේ ජනතාවටත් එම ඉඩ අවස්තාව ලබාදීම තැචර්ගේ පුද්ගල වුවමනවක් නොවේ// මේ කියුමෙන් එය පැහැදිලි වේ. මම කියන්නේද ඔබ කියන කතාවමය. මගේ මුළු ලිපියේ පරමාර්ථය ද එයමය.කරුණු නොදැන බොරුවට බ්‍රිතාන්‍යයට තඩිබාන හිනාවෙන ලංකාවේ අයට මම කියන්නේ දක්ෂිණාංශික ජොන්සන් රජය පවා වමේ රජයක් වැනිව සහන සපයන බවයි. ලිපියේ සාරාංශය එයයි. තැචර් වැනි අන්ත දක්ෂිණාංශික නායිකාවක සිටියදී පවා බ්‍රිතාන්‍යය ජාත්‍යන්තර නීතියට ගරු කර සිංහල කැරලිකරුවන් පමණක් නොව දෙමල කරලිකරුවනට දේශපාලන අනාතභාවය දුන් බවයි. මෙය නිවැරදිව වටහා ගැනීම වැදගත්ය. තැචර් ගැන ඔබ කිවූ කාරනා ගැන මගේ විරුද්ධත්වයක් නැත. මෑතක් වනතුරුම මම බ්‍රිතාන්‍ය කම්කරු පක්ෂයේ සහ මොමෙන්ටම් හි සාමාජිකයකුව සිටි මට තැචර් ගැන කියාදීම අවශ්‍ය නැත.
//එංගලන්ත මධ්‍යම බැංකුව විසින් මුදල් අච්චු ගසා මිනිස්සුන්ට දීම ඔබ උත්කෘෂ්ටත්වයට ලක්රන්නේ// ඔබ කියන්නේ මිනිසුන්ට පඩි ගෙවීම , සුළු කර්මාන්ත හා ස්වයං රැකියා හිමියන්ට පඩි ගෙවීම වැරදි යයි කියාද? රිෂි සුනාක් තවම මුදල් අච්හු ගැසුවේ නැත . එවැනි යෝජනාවක් තිබේ. ඔහු universal credit එක දීමටද ක්‍රියා කරයි. එය කෝබින් ගේ යෝජනාවකි. එසේම මෙහි ඇතැම් සහන පැකේජයන් ට කම්කරු පක්ෂයේ විරුද්ධත්වයක් නැත. විරුද්ධ වන්නේ NHS එකට අවශ්‍ය උපකරණ ප්‍රමාද කිරීම, ලොක් ඩවුන් ප්‍රමාද කිරීම මැට් හැන්කොක් ගේ සමාගම මගින් PPE ගෙන්වීමට තැත් කිරීම , ඩොමිනික් කමින් කියන දේ මිස විද්‍යාඥයන් කියන දේ නොඇසීම ආදියටය.

https://www.express.co.uk/finance/city/1265676/coronavirus-news-uk-economy-money-bank-of-england-andrew-bailey-BoE-coronavirus-latest?fbclid=IwAR2m5dwxw6YHgyd1Z539qllcujnY3guLUYr7_ipvwsLbCQAt_p7Kn7EsN8Y

Ajith Dharmakeerthi මා එක්ස් කණ්ඩායමක් ගැන සඳහන් කලේ නැත. එක්ස් කණ්ඩායම අවසන් වුනේ 2004 දීය. සුමිත් චාමින්දට ග්‍රාම්ස්චි සමුහයක් තිබෙන අතර ඔහුගේ තත්වය කුමක් වුවත් ඔහුගේ හොඳ ලිපි තිබේ. අධ්‍යනය සඳහා හෝ විචාරයන් සඳහා ඒවා හොඳය. මම ඔබ තරම් ඒ ගැන ඔලුව උදුමවාගෙන නැත. මට ඉංග්‍රීසියෙන් ජිජැක් කියවිය හැකවා ව මෙන්ම සිංහලෙන් ලියන ඒවාද කියවමි. මහේෂ් හපුගොඩ ලොකුවට එක්ස් එකේ හිටියේ නැත ඔහු සිටින්නේ ශ්‍රී ලංකා පෙරටුගාමී පක්ෂයේය. ඔහු සංස්කෘතික දේශපාලනයන්ට අමතරව පොත් දෙකකුත් ලියා තිබේ. මේ දිනවල එකකට විචාරයක් කරමින් සිටිමි. ඒ කිව්වා කියා ඔහු සමග ගැටුම් නැත්තේ නොවේ. (බ්ලොග් ලිපිය කියවන්න)
https://kolambagamaya.blogspot.com/2019/04/blog-post_2.html
//සංස්කෘතික දේශපාලන විග්‍රහයන් වලට අමතර දෙයක් නොකිරීම // මේ කතාව අර පරණ ජවිපෙ හෝ නව පෙසප තිබෙන "අපගේ භාවිතාව තිබේ නුඹලාගේ තිබෙන්නේ මොනවාද " යන සුපුරුදු පඬි වදන මෙනි.එක භාවිතාවක් අවසන් වුනේ අසාර්ථක පොල්පොට් පන්නයේ කරල්ලකිනි. අනිත් භාවිතාව නම් මේ කාලයේ යන්තන් මනෝ විශ්ලේෂණය හා ජිජක් ආදීන් මාක්ස්වාදය ගෙන යන්නේ කොයි දිසාවටද යන්න ගැන යම් සවේදනයක් පෙන්වමින් සිටිති. මේ දිනවල වැදගත් වන්නේ අඅධ්‍යයනය මිස වෙන කිසිවක් නොවේ.

Nalin Dodangoda අජිත් මහතාට මා ඉදිරිපත් කල අදහසට ප්‍රතිවිරුද්ධව ඉදිරිපත් කරන තර්කය තමන් තුලම තාර්කික කරගැනීමට, අජිත් මහතා ගමක සිිට කොලඹට පැමින කවි බන කියා හිට් වුන ,සමාජ ප්‍රග්ධනයෙක් ජීවත් වෙන බුවෙක් වන කොටුවේ පොඩි හාදයාගේ ප්‍රකාශයක් සහ පොහොට්ටුවේ බයියන් ඉතාලියේ සිට පැමිනි කංඩායම් පිලිබදව කල ආතල් ප්‍රකාශයන් පාදක කරගැනීම තමන් භාෂා සුරාන්තයක් තුල කොටු වීමකි.ඔබ යම් කිසි විදියකින් මගේ අදහස දියකිරීමට සමාජවාදී සමානතා පක්ෂයේ,ජවිපේ, පෙසෙපේ , ප්‍රක්සිස් සාමූහිකයේ , දීප්තිකුමාරගේ පක්ෂයේ හෝ අනිකුත් වමාංශික පක්ෂයක් විසින් හෝ ඔවුන්ගේ සාමාජියකු විසින් කල ප්‍රකාශයක් උපුටා ගත්තේ නම් මට ඔබ සමග මේ කාරනාව සම්බන්ධව යම් එකගතාවයකට ඒමට හැකිවීමට ඉඩ තිබිනි.

Ajith Dharmakeerthi  වාමාංශික සහෝදරයන් පළ කරන ඒවා කියවන්නේඔවුන් ගේ සහෝදරයන් පමණක් නොවේ. පෞද්ගලිකත්වය කඩ නොකිරීමේ ප්‍රශ්නයක් මත නම් නොලියමි.


Nalin Dodangoda 
ජෙජික්ව ඉංග්‍රිසියෙන් කියවීම හොදය නමුත් ඔබ එය තේරුම් ගැනීම පිලිබදව මට පරස්පර තාවයක් ඇත.හැදෑරීම හොදය ලෙනින් කිව්වේත් ඔය ටිකය.සංවිධානාත්මකව හැදෑරීම නිෂ්පාදනීය වනු ඇත,ඔබ ජෙජික් ගේ මනෝ විෂ්ලේෂනය පිලිබදව අදහසක් ඉදිරිපත් කර ඇත.මනෝ විෂ්ලේෂනය යනු වෘත්තියකි.ජෙජික් තමා මනෝ විශ්ලේෂයකු නොවන බව පවසයි.ඔහු දේශපාලනය කරන්නෙකි. පැහදිලිව සමාජය වෙනස් කිරීමට උත්සාහ කරන්නෙකි.ඔබ මෙන් ඔහු නව ලිබරල් ධනවාදය තුල සුරාන්තයට පත්වෙන්නේ නැත එහි අසාර්ථක භාවය සහ විනාශකාරී බව පැහදිලි කරයි.ඒ වගේම එංගලන්තය බෙරක්සිට් සංකල්පය හරහා ජාතිකවාදයට යන ගමන සහ එංගලන්තයට වන විනාශය පැහදිලි කරයි.අපනයන ආදායම බරපතල ආකාරයකට කඩවැටෙන බව පවසයි.ලෙනින් මෙන් මුල සිටම පටන් ගතයුතු බව පවසයි.මුලු ලෝකයම 1 වෙනි ලෝක යුද්ධයට පෙර පැවති තත්වයට සමාන කරයි.ඔබ සාමාන්‍යය සමාජයේ පුද්ගලකු මෙන් නවලිබරල්වාදී ආතල් ලියයි.එයට අමතරව ප්‍රතිවිරූද්ධ අදහසක සිටින සාරසංග්‍රහ වාදී අකාරයට ජෙජික් කෙනෙකුත් පටලවා ගනියි;

අනිකුත් ප්‍රතිචාර :

Punsara Amarasinghe Simply amazing . Thanks for unfolding this facts


Ajith Dharmakeerthi Thanks Punsara Amarasinghe

Sunil Fernando Thank you Mr. Dharmakeerthi I really appreciate you ...💖💖💖

Ajith Dharmakeerthi Thanks.

Ajith Perakum Jayasinghe 
Thank you bro. This is very important.

Ajith Dharmakeerthi
 Thanks brother. I was discussing your K-point book with Berty the other day.

Оксана Понкратенко
 Аджит, все очень плохо на Шри-Ланке? Как твои родственники? Очень надеюсь, что у них все хорошо! 🙏

Ajith Dharmakeerthi
i думаю там хорошо. пока 797 болен и 9 капут. и родственников тоже хорошо . спосиба оксана
 · Reply · 1d

Khap Dayaratne Thanks 

Buddhika Erandi Jayasinghe
 Ayya, thanks for sharing your article here to educate the people who mislead by the wrong information.

Ajith Dharmakeerthi
Thanks. I hope I out the record straight.

Sujeewa Ranathunga
හිතවත් අජිත් , මේ ලිපිය මිතුරන් අතරේ බෙදාහදා ගන්ට share පහසුකම දෙන්නකෝ....

Ajith Dharmakeerthi
 සමාවෙන්න මේක මම friend ලිස්ට් එකට දාල තියෙන්නේ . ඒකෙ ෂෙයාර් වෙන්නේ නැත්ද?

T Kumari Lokugamhewa
සුපිරිම කතාවක්..👍👍🌷🌷 දෑස හරහා මොලයට..👍

Ajith Dharmakeerthi ස්තූතියි කුමාරි

Prabath Ratnayake
 ඇයි බං... එතකොට අපිව ගෙන්නගනියෝ කියලා අරුන් ටික කෑගැහුවේ බොරුවටද......😄

Ajith Dharmakeerthi එක්කෝ ලංකාවේ බය කරලා තියෙන නිසා. නැත්නම් දැන් ඔය දොස්තර පුහුණුවට ආපු අයට මෙහෙන් වැටුපක් ගෙවනවානේ පවුම් 13000 විතර (අවුරුද්දට). ලනක්වෙන් ලැබෙන පඩියට අමතරව.මෙහෙ රිසර්ච් ඩිග්රි වගේ කරන ඔක්කොටම ඕක දෙනවා. ඒ කියන්නේ දවස් භාගයක් හරි වෝඩ් එකක ඉන්න ඕනි මම හිතන්නේ. කෝවිඩ් වෝඩ් එකකට දැම්මොත් මැරෙයි කියන බයට තමා යන්නේ . මෙහෙ දොස්තරවරු මැරුණා නේ 20 විතර. නමුත් ඉතින් ඔය සොක්‍රටීස් දිවුරුම හෙම ගන්නේ ඕන කෙනකුට බෙහෙත් කරනවා කියල නෙමෙයිද? මෙහෙ ලොක් ඩවුන් පරක්කු වීම පිලිබඳ ප්‍රශ්නයක් තියනවා. ඒක මම නැහැ කියන්නේ නැහැ.ජර්මනියේ විධිහට් යන්න තිබ්බ. නමුත් රජය ගණන් ගත්තේ නැහැ මුලදී.

ඇණයා රාජවිපක්ෂ 
ඔය කිව්වට ඇඳේ ඉන්නේ සුද්දෙක් වෙන්නැති, එකනේ මූණ පෙන්නන්නේ නැත්තේ.

Ajith Dharmakeerthi මූන දැම්මා බන්. ෆේස්බුක් එකේ නිසා මූන අයින් කරන්න කියල කිහිප දෙනෙක් කිව්වා.

Kevitiyagala Withanage Ranjith
 Machan bed is alright.where is u?
Ajith Dharmakeerthi: Why, you don't trust me?😀 I posted it first but then someone told me to remove it as this was not a private post and everyone can read it. Comprendo

Chandana Gunasekera ස්තූතියි ඔබට!

Ajith Dharmakeerthi
ස්තූතියි චන්දන
...

Gamini Chandrasekera
 ආසාදිතයින් ලක්ෂ දෙකක් සහ මරණ සංඛ්‍යාව 30,000ක් නම් ආසාදිත යින් ගෙන් 15%ක් මිය යන තත්වයක් තියෙනවා නේද? එය අසාමාන්‍ය ලෝකයේ අනිත් රටවලට සාපේක්ෂව වැඩි අගයක් නොවේද?

Ajith Dharmakeerthi ඉතාලිය 13.8% තමා වැඩිම මම හිතන්නේ. මේ අගයත් වැඩියි මරණ සංඛ්‍යව බැලුවොත්. නමුත් මුළු ජනගහනය බැලුවොත් තවම 1% ට ඇවිත් නැහැ. මිනිසුන්ට දැනෙන්නේ නැත්තේ එකයි. සුනාමියේදී ලංකාවේ 30000 මැරුණ එක දැනුනේ ජනගහනය මිලියන් 20 නිසා. ඒ වගේම චීනයේ මිට වඩා වැඩි ප්‍රමාණයක් මිය ගොස් තිබෙනවා. ඔවුන් දුන් දත්ත වැරදියි කියල මම හිතන්නේ. ගණන් හදල බලුවහම එන්නේ එහම. මම මේ මේ ආණ්ඩුව සුද්ධ කරනවා නෙමේ ඔවුන්ගේ දුර්වලකම් බොහොමයක් තියනවා. නමුත් ලංකාවේ කියන දේවල් වෙන්නේ නැහැ. සුද්ද ඇඳන් දෙන්නේ නැති කතා හෙම. ලංකාවේ මගේ නෑදෑයෝ බය වෙලා. වැඩියෙන්ම ලිව්වේ ඒක නිසා.

Ajith Dharmakeerthi පොඩි පැහැදිලි කිරීමක් . ඔබ නිවැරදියි 15% කියන කොට හේතුව ආසාදිත සංඛ්‍යාව 206,715 කට මියගිය් ගණන 30615 නම් 15% ප්‍රතිශතයක් එනවා.
මම ගණනය කලේ ආසාදිත සංඛ්‍යාව ලක්ෂ 3 ක් ලෙස ගෙන. ප්‍රතිජනන අගය 1.5 ලෙස ගෙන හඳුනානොගත් ආසාදිතයන් (asymptomatic carriers) ලක්ෂයක් පමණ එකතු කර..

Saman R Silva ලිං මැඬියන්ට යමක් කියා දීම අපහසුයි. නමුත් ඔබේ උත්සාහය ප්‍රශන්ශනියයි. ස්තුතියි අජිත්!

Ajith Dharmakeerthi ස්තූතියි ඔබට

5 comments:

  1. පෝස්ටුව එහෙම පිටින්ම කියෙව්වා අජිත්.

    සේරම අලගිය-මුලගිය තැන හොයන්න අම සුමාන ගණනක් යාවි වගේ කියලා හිතෙනවා. අපි වගේ ළිං ගෙම්බන්ට ලෝකය බලන්න්න කවුළු විවර කරන්නේ ඔයා, ඉකොනොමැට්ටා වගේ අය. (ඒ අංශයෙන් මට බැලෙන්නේ ඔය බ්ලොග්ස් දෙක.) ස්තුතියි!

    ReplyDelete
  2. වසර 15කට වඩා කාලයක් එක්සත් රාජධානියේ වාර්ගික සුළුජාතීන් සහ ජාතීන් අතර සමානාත්මතාවය පිළිබඳ පර්යේෂණ අධ්‍යන කරන කෙනෙක් හැටියට සහ ප්‍රජා ක්‍රියාකාරිකයෙකු හැටියට මම දකින්නේ එක්සත් රාජධානියේ ආයතන මට්ටමෙන් ක්‍රියාත්මක වෙන නීතිරීති අනුව වෙනස් කොට සැලකීමට තියෙන ඉඩ ප්‍රස්ථාවන් ඉතා අඩුයි. සමහර තැන්වල සිදු නොවෙනවාම නොවේ ඒ උනත් එසේ සිදුවන්නෙ හුදෙක් එක් එක් පුද්ගලයන්ගේ තියෙන කුහකත්වය සහ වාර්ගික මානසිකත්වය නිසා. අනික බොහෝ වෙලාවට සුදු ජාතීන්ට වඩා සමහර වාර්ගික සුළුජාතීන් ගේ ජාතිවාදි අදහස් සාපේක්ෂව වැඩියි.

    ReplyDelete
    Replies
    1. මම ඔබත් සමග එකඟයි //හුදෙක් එක් එක් පුද්ගලයන්ගේ තියෙන කුහකත්වය සහ වාර්ගික මානසිකත්වය නිසා. අනික බොහෝ වෙලාවට සුදු ජාතීන්ට වඩා සමහර වාර්ගික සුළුජාතීන් ගේ ජාතිවාදි අදහස් සාපේක්ෂව වැඩියි.// මෙන්න මේකත් කියන්න ඕනේ. ශ්‍රී ලංකාව වගේ රටවල දෙමල හා මුස්ලිම් වරුන්ට එරෙහිව ජාතිවාදය වගේම දෙමළ ය මුස්ලිම් අයට එරෙහිවත් මුස්ලිම් දෙමල යට එරෙහිවත් ජාතිවාදය තිබෙනවා. ආසියානු ය කළු ජාතීන්ට එරෙහිව තිබෙන ජාතිවාදය ලන්ඩන් වල හොඳට දකින්න පුළුවන්.

      Delete

සියලු හිමිකම් අජිත් ධර්මකීර්ති (Ajith Dharmakeerthi) සතුය. කොළඹ ගමයා බ්ලොග් අඩවියේ යොමුව සඳහන් කර හෝ අජිත් ධර්මකීර්ති යන නමින් පමණක් මෙහි ලිපි උපුටා පළ කරන්නට අවසර තිබේ.
මෙහි පලවන ලිපි සහ දේශපාලන අදහස් මගේ පෞද්ගලික අදහස් පමණි.
ඔබේ ඕනෑම ප්‍රතිචාරයක් මෙහි පල කරනු ලැබේ. නමුත් වෙනත් කෙනෙකුට සාධාරණ හේතුවක් නැතුව පහර ගසන අශිලාචාර අන්දමේ ප්‍රතිචාර පමණක් පල නොකෙරේ. බ්ලොගයට ගොඩ වදින ඔබ සියලු දෙනාට ස්තූතියි .