ප්රථම ප්රේමය ඔබ නොවේ - (15) -ප්රේමයේ විල් තෙරේ යව්වනේ මල් වනේ
ජලාශය අසල කැළයේ පයින් හා බිරියෝසා මෙන්ම ගිහාන් නොහඳුනන ගස් වර්ගද විය. එහෙත් එලි මහන් බිම් කඩ අසල ඇත්තේ සුදු වැල්ල වසා පැතිරුණු උස තෘණ වර්ගයකි. අතරින් පතර කැලෑ ඇපල් ගස් ද විය. ගිහාන් ඉන් එකක් කන්නට යද්දී තාන්යා ඔහුගේ අතට ගැසුවාය.
"ඔය ඇපල් කන්න එපා. මම හොඳ ඒවා වගයක් ගෙනාව". එසේ කියමින් ඔහුව ගසට හේත්තු කරමු මුව සිප ගත්තාය.
"ඔයාව හම්බවෙන දවස බල බල හිටියේ" ඇය මිමිණුවාය.
ගිහාන් මේ රුසියන් තරුණිය මෙන්ම අනිත් යුරෝපියානු තරුණ තරුණියන් තමන්ට අවශ්ය දෙය කියන්නට නොපැකිලෙන බව වටහා ගෙන සිටියේය. ඔවුන්ගෙන් "ඔබට තේ එකක් අවශ්ය දැයි " ඇස විට ආසියානු ජාතිකයන් මෙන් තේ එක අවශ්ය වුවත් "නෑ , එපා ඕනේ නැහැ. ඔය බොනවා නම් බොන්නම්" වැනි දේ නොකියති. අවශ්ය නම් අවශ්යය. සිනි එපා නම් එපාය. "ඔබට බඩගිනිද කෑමට යමක් ඕනෑද" කියා ඇසුවොත් බඩගිනි නම් එය එසේ යයි කියති. බොරු කෝල බවක් ආරුඪ කර ගන්නේද නැත. ඇගේ ක්රියාව ඔහු වටහා ගත්තේ එලෙසිනි.
ගිහාන් කළේ ඇය ගේ ඉන වටා දෑත යවා වැළඳ ගෙන සිප ගැනීමය. ලජ්ජාවෙන් රතු වීමට අහල පහල කවුරුත් නැත. ඇය ඔහුගෙන් මිදී විහිළුවට මෙන් ඉවතට දිව්වාය.
"මේක නිකන් හරියට හින්දි චිත්රපටයක් වගේ, ගහක් යට ආදරේ කරනවා. ඔයා දුවනවා. " ගිහාන් හිනා වෙමින් තෙපළේය.
"ඒකනේ ලේනා කිව්ව ගමන් මම කැමති වුනේ එන්න"
තාන්යා උස් හඬින් කියමින් උණුසුමට උඩුකය වසා හැඳ සිටි පුලෝවරය ගලවා උස තණකොළ යාය උඩින් ඇතිරුවාය. එහි යන්තමින් හාන්සි වීගෙන හෙලූ ආරාධනාත්මක බැල්ම ගිහාන්ගේ හෘද ස්පන්දනය දෙගුණ කරන්නට සමත් වුනේය. ඇය සිටින තැනින්ම ඈඳිගත් ඔහු ඇගේ නිල්වන් නෙතට එබී බැලුවේය. ඇය හෙමින් සීරුවේ ඔහු අසල ඇලවුණේ ඔහුගේ අත තම අතින් තදින් මිරිකා ගනිමිනි.
තම දෑත ඇයගේ හිස යටින් තබමින් සෙමින් උස්සා ඇය සිප ගනිමින් ප්රේමාලිංගනයේ වෙලී සිටි මොහොත කල්පයක් විය. ඇය ඔහු සිරුර මත දිගාවුනු මොහොතක ඔහුට නීල අහස දිස් විය. සීතල උස තණකොළ මුහුණේ ගෑවී නොගෑවී සුළඟට රඟ දෙයි.
ඈතින් යහළුවන් දියේ කෙළින හඬ ඇසී නොඇසී යයි. ඒ මොහොත තුල දෙදෙනාම ගිලි ගියේ තමන් අවට ලෝකය අමතක කරලමිනි.
ඔහුට අමරදේව ගයන ගීතයක් හදිසියේම සිහියට නැගුණි.
"කුමරියක පා සළඹ සැලුනා ...
වසා සිටි නෙතු පියන් ඇරුණා "
ඇය සමග එක්වූ හැම වතාවකම පාහේ තමන්ට සුවිශේෂි නැවුම් මොහොතක් වූයේ ඇයිදැයි ඔහු කල්පනා කළේය.
"උකුල ළැමහස මලවි කරලීය
මුවාකල ඇගේ දුහුල් සළු තිර
විවර කෙරුවා මනස් සලෙළුන්
උමතුවූ දෙනුවන් දැහැන් ඇද
මෙමා අබියස මැවුණු තුසිතය
සුරන් නැළවුණු සුයාමය "
උන්මාදයෙන් නැළවුණු ඒ සුයාමයෙන් ඉක්බිති ව ඇගේ හිස විවේක ගත්තේ ඔහුගේ උරහිස් ගොබය තුළය. දෙදෙනාම අහස දෙස බලාගෙන නිහඬව වැතිර සිටියහ. ඒ මොහොතවල් සමුහය දෙදෙනාම එක් අයෙකු ගේ සිතකින් හැසිරවුවක් මෙන්ම විය.
ඈතින් මෙන් ඇසුණු සොයුරිය ලේනා ඔවුන් කැඳ වන හඬින් සලිත වුනු තාන්යා ඔහුගේ අතින් ඇද ගෙනම යාමට සැරසුණාය.
"අපේ රටේ හුඟක් ඈත කාලේ ඈත ගම්වල ජිවත් වෙච්ච පෙම්වතුන් කළේ "බැද්දට රිංගනවා " කියල කැළයට ගිහින් සුමානයක් විතර අඹුසැමියන් මෙන් ඉන්න එක. ඊට පස්සේ දෙන්නා ගමට ආවහම යුවලක් වගේ එක ගෙදර ඉන්නේ".
ගිහාන් ඇයට ඔහු දන්නා පරිදි පහදා දෙන්නට හැදුවේය.
"මෙහෙ ඕක කරන්නේ කොහොමද ශිත කාලෙට. අමු හීතලේ හිම ගොඩේ කැලේ ගියොත් හොඳට තියෙයි" ඇය හඬ නගා සිනා සුනාය.
අතින් කටින් ඇඳුම් එල්ලා ගෙන පැමිණෙන දෙදෙනා දෙස බැලු රුස්සන් විසිල් ගැසූහ.
"රෑ වෙන්නත් කලින්" එකෙක් කියුවේය.
"මුළු රැයක්ම ඉන්නවා මෙතන. ඔච්චර ඉවසන්න බැරිද" ගේනා විහිළු කළේය.
"අපොයි මේ දෙන්න හාවෝ වගේ. මම දන්නේ නැත්ද " ලේනාද විහිළුවට මෙන් කියමින් ගිහාන්ව වතුරට ඇද්දාය.
ජලය ඇත්තටම ශීතලය. නමුත් ජලයට බැස මොහොතකට පසු සිරුර ශීතලට හුරුවෙයි. පිහිනීමට එතරම් නොදත් නිසා ගිහාන් වැඩි ඈතට ගියේ නැත. දිය කිඳුරියක මෙන් තාන්යා නම් පිහිනා ඈතට ගියාය. සොයුරියන් දෙදෙනා මොකක්දෝ විහිළුවක් කරමින් සිනා සුනහ. තාන්යා වතුර පාරක් ලේනාට ගැසුවාය. ඔවුන් දෙදෙනා තමන් ගැන කතා වෙතියි ඔහුට සිතිනි.
වතුරෙන් එලියට පැමිණ රුස්සන් සාදා තිබු ගිනි මැලය ළඟ හිඳගත් විට මහත් සුවයක් දැනුනි. ලියොනිඩ් අතු කිහිපයක් කඩාගෙන ඒ මැද ලීයක් තබා භාග පනිට්ටුවක් වැන්නක් එල්ලා වතුර උණු කරන්නේ තේ බිමටය. රුසියානුවන් තේ බිමට ඉතා කැමතිය. තේ එකට සමහර විට දෙහි පෙත්තක් ද දමති. නමුත් කිරි නම් දමන්නේ නැත. ආසියානුන් කිරි දමා තේ බිම පුරුදු වී ඇත්තේ ඉංග්රීසි අධිරාජ්ය සමයේ ඉංග්රීසින් ගෙනි. ආල්ලා තේ කොළ රැගෙන එම පනිට්ටුවටම දැම්මාය . ඉන්පසු බෙලෙක් කෝප්ප රැගෙන සියල්ලටම තේ දුන්නාය.
තේ බොන ගමන් වොඩ්කා බීමද වොඩ්කා බොන ගමන් කළු පාන් පෙත්තක් හැපීමද රුස්සන් නොකඩවා කරගෙන යති. ඒ අතරේ සුරූපී ආල්ලා තේ එකත් රැගෙන අව්ව තපින්නට ඇල වුනාය. අනිත් කෙල්ලන් ටිකද දොඩමළු වෙමින් ඇය අසල වැතිරුනහ. රුස්සන් එකිනෙකා වතුරට පනිමින් නැවත එමින් වොඩ්කා බොමින් කාලය ගත කළහ.
ඒ අතරේ වලොද්යා මස් පලහමින් ඒවා බෙලෙක් පිඟන් හා පොලිතින් කවර මත ඇතිරුවේය. ඔවුන් ඒවා එකවර කන්නේ නැත. සියල්ලෝම කමින් බොමින් කාලය ගත කිරීමට කැමතිය.
හවස් වන විට ගිනිමැලය වටා රැස් වී කරන කතාබහ ගී ගායනා කීමකට පෙරලුනි. ගිහාන්ට තේරුණු එක දෙයක් නම් රුසියානුන් මෙවැනි විනෝදකාමී අවස්ථාවල දේශපාලනය කතා නොකරන බවයි. ලංකාවේ සිසුන් අතර බෝතලයක් අවසන් වන විට දේශපාලන වාද හට ගනී. සමහරවිට ඒවා කෙළවර වන්නේ කවුරුන් හෝ තරහ වීය. මේ නිසා ඇතැම් සිසුන් කලේ ගීත වාදනය කර නැටීමය. එවිට දේශපාලන වාද වලට ඉඩක් නැත. ලුමුම්බා විශ්ව විද්යාලයේ සිසුන් අතර දේශපාලන බෙදීම් නිසා කණ්ඩායම් කිහිපයක් ඇති බව ප්රසිද්ධය. ලුමුම්බා විශ්ව විද්යාලය මොස්කව් වල වැඩියෙන්ම සිංහල සිසුන් ඉගෙනගත් ස්ථානයයි. රාජ්ය විශ්ව විද්යාල සමුහයේ එතරම් සිසුන් සිටියේ නැත. සිටියත් ඔවුන් මොස්කව් නගරය පුරා විසිරි සිටියහ.
ගිහාන්ට සිංහලෙන් ගීතයක් ගැයීමට එන ඉල්ලීම බලවත් විය. වැඩියෙන්ම ඉල ඇටයට අනිමින් පෙරැත්ත කළේ තානිච්කා ය. අන්තිමේදී වතුර ගෙන ආ කෑන් එකට තට්ටු කරමින් ඔහු තමන් ඉතා ප්රිය කරන ගායිකාවක් වූ මාලනී බුලත්සිංහල ගේ "ප්රේමයේ විල්තෙරේ" නම් ගීය බැරි මරගාතේ හෝ ගායනා කළේය.
එය ගායිකාවක ගේ වුවත් එම ගීතයට තමන් කැමති බව පවසා ගීතය රුසියානු බසට දන්නා ලෙසින් පරිවර්තනය කළේය.
"ප්රේමයේ විල්තෙරේ
යෞව්වනේ මල්වනේ
ඇසෙන මේ ගී මියුරු රාවේ
සිතක ආරාධනා
සුසුදු හසකැන් සලා
දෑස පෙරුමන් පුරා
පාළුවේ තනි වෙලා
කාටදෝ ඉඟි කළා
සීත පවනැල් ගලා
නීල තුරු මල් සලා
ආදරෙන් පිබිදිලා
ලෝකයම හිනැහිලා "
ගීතයේ පරිවර්තනයට හැඟුම් බර වුනු තාන්යා ඔහුගේ වම් උරහිස පැත්තෙන් අත වෙළාගෙන ඔහුගේ ගෙලට හිස තබාගෙන ඇලවී සිටියාය. ආදරයෙන් මුසපත්වුණු යුවතියක්, ඩොල්පින් මාළුවෙකු මිනිසුන් හැර යාමට අකැමැතිව වටේ රැඳෙමින් පිහිනන්නාක් මෙන්, තමන් අසල දැවටී දැවටී සිටින්නේ යයි කවුදෝ කියනු ඔහුට මතකය.
ඔහු වඩාත්ම කැමති වූ රුසියානු ගීතය ලේනා ගිටාරය වයමින් පටන් ගත්තේත් අනිකුන් සියල්ලෝම ඊට හවුල් වූයේත් ඉන් පසුය.
~~~~~~~මතු සම්බන්ධයි.
- කතාවේ උපුටා ගෙන ඇති විශාරද අමරදේව මහතා ගායනා කළ "කුමරියක පා" සළඹ සැලුණා" ගීතය ලියා ඇත්තේ කේ ඩී කේ ධර්මවර්ධන මහතාය.
ඡායාරුපය අන්තර්ජාලයෙනි.
ප්රේමයේ විල්තෙරේ ගීතය නැසීගිය සංගීත විශාරද මාලනී බුලත්සිංහල මහත්මිය ගයන ලද්දකි. පද රචනය කුලරත්න ආරියවංශ , සංගීතය එච් එම් ජයවර්ධන
"ඔය ඇපල් කන්න එපා. මම හොඳ ඒවා වගයක් ගෙනාව". එසේ කියමින් ඔහුව ගසට හේත්තු කරමු මුව සිප ගත්තාය.
"ඔයාව හම්බවෙන දවස බල බල හිටියේ" ඇය මිමිණුවාය.
ගිහාන් මේ රුසියන් තරුණිය මෙන්ම අනිත් යුරෝපියානු තරුණ තරුණියන් තමන්ට අවශ්ය දෙය කියන්නට නොපැකිලෙන බව වටහා ගෙන සිටියේය. ඔවුන්ගෙන් "ඔබට තේ එකක් අවශ්ය දැයි " ඇස විට ආසියානු ජාතිකයන් මෙන් තේ එක අවශ්ය වුවත් "නෑ , එපා ඕනේ නැහැ. ඔය බොනවා නම් බොන්නම්" වැනි දේ නොකියති. අවශ්ය නම් අවශ්යය. සිනි එපා නම් එපාය. "ඔබට බඩගිනිද කෑමට යමක් ඕනෑද" කියා ඇසුවොත් බඩගිනි නම් එය එසේ යයි කියති. බොරු කෝල බවක් ආරුඪ කර ගන්නේද නැත. ඇගේ ක්රියාව ඔහු වටහා ගත්තේ එලෙසිනි.
ගිහාන් කළේ ඇය ගේ ඉන වටා දෑත යවා වැළඳ ගෙන සිප ගැනීමය. ලජ්ජාවෙන් රතු වීමට අහල පහල කවුරුත් නැත. ඇය ඔහුගෙන් මිදී විහිළුවට මෙන් ඉවතට දිව්වාය.
"මේක නිකන් හරියට හින්දි චිත්රපටයක් වගේ, ගහක් යට ආදරේ කරනවා. ඔයා දුවනවා. " ගිහාන් හිනා වෙමින් තෙපළේය.
"ඒකනේ ලේනා කිව්ව ගමන් මම කැමති වුනේ එන්න"
තාන්යා උස් හඬින් කියමින් උණුසුමට උඩුකය වසා හැඳ සිටි පුලෝවරය ගලවා උස තණකොළ යාය උඩින් ඇතිරුවාය. එහි යන්තමින් හාන්සි වීගෙන හෙලූ ආරාධනාත්මක බැල්ම ගිහාන්ගේ හෘද ස්පන්දනය දෙගුණ කරන්නට සමත් වුනේය. ඇය සිටින තැනින්ම ඈඳිගත් ඔහු ඇගේ නිල්වන් නෙතට එබී බැලුවේය. ඇය හෙමින් සීරුවේ ඔහු අසල ඇලවුණේ ඔහුගේ අත තම අතින් තදින් මිරිකා ගනිමිනි.
තම දෑත ඇයගේ හිස යටින් තබමින් සෙමින් උස්සා ඇය සිප ගනිමින් ප්රේමාලිංගනයේ වෙලී සිටි මොහොත කල්පයක් විය. ඇය ඔහු සිරුර මත දිගාවුනු මොහොතක ඔහුට නීල අහස දිස් විය. සීතල උස තණකොළ මුහුණේ ගෑවී නොගෑවී සුළඟට රඟ දෙයි.
ඈතින් යහළුවන් දියේ කෙළින හඬ ඇසී නොඇසී යයි. ඒ මොහොත තුල දෙදෙනාම ගිලි ගියේ තමන් අවට ලෝකය අමතක කරලමිනි.
ඔහුට අමරදේව ගයන ගීතයක් හදිසියේම සිහියට නැගුණි.
"කුමරියක පා සළඹ සැලුනා ...
වසා සිටි නෙතු පියන් ඇරුණා "
ඇය සමග එක්වූ හැම වතාවකම පාහේ තමන්ට සුවිශේෂි නැවුම් මොහොතක් වූයේ ඇයිදැයි ඔහු කල්පනා කළේය.
"උකුල ළැමහස මලවි කරලීය
මුවාකල ඇගේ දුහුල් සළු තිර
විවර කෙරුවා මනස් සලෙළුන්
උමතුවූ දෙනුවන් දැහැන් ඇද
මෙමා අබියස මැවුණු තුසිතය
සුරන් නැළවුණු සුයාමය "
උන්මාදයෙන් නැළවුණු ඒ සුයාමයෙන් ඉක්බිති ව ඇගේ හිස විවේක ගත්තේ ඔහුගේ උරහිස් ගොබය තුළය. දෙදෙනාම අහස දෙස බලාගෙන නිහඬව වැතිර සිටියහ. ඒ මොහොතවල් සමුහය දෙදෙනාම එක් අයෙකු ගේ සිතකින් හැසිරවුවක් මෙන්ම විය.
ඈතින් මෙන් ඇසුණු සොයුරිය ලේනා ඔවුන් කැඳ වන හඬින් සලිත වුනු තාන්යා ඔහුගේ අතින් ඇද ගෙනම යාමට සැරසුණාය.
"අපේ රටේ හුඟක් ඈත කාලේ ඈත ගම්වල ජිවත් වෙච්ච පෙම්වතුන් කළේ "බැද්දට රිංගනවා " කියල කැළයට ගිහින් සුමානයක් විතර අඹුසැමියන් මෙන් ඉන්න එක. ඊට පස්සේ දෙන්නා ගමට ආවහම යුවලක් වගේ එක ගෙදර ඉන්නේ".
ගිහාන් ඇයට ඔහු දන්නා පරිදි පහදා දෙන්නට හැදුවේය.
"මෙහෙ ඕක කරන්නේ කොහොමද ශිත කාලෙට. අමු හීතලේ හිම ගොඩේ කැලේ ගියොත් හොඳට තියෙයි" ඇය හඬ නගා සිනා සුනාය.
අතින් කටින් ඇඳුම් එල්ලා ගෙන පැමිණෙන දෙදෙනා දෙස බැලු රුස්සන් විසිල් ගැසූහ.
"රෑ වෙන්නත් කලින්" එකෙක් කියුවේය.
"මුළු රැයක්ම ඉන්නවා මෙතන. ඔච්චර ඉවසන්න බැරිද" ගේනා විහිළු කළේය.
"අපොයි මේ දෙන්න හාවෝ වගේ. මම දන්නේ නැත්ද " ලේනාද විහිළුවට මෙන් කියමින් ගිහාන්ව වතුරට ඇද්දාය.
ජලය ඇත්තටම ශීතලය. නමුත් ජලයට බැස මොහොතකට පසු සිරුර ශීතලට හුරුවෙයි. පිහිනීමට එතරම් නොදත් නිසා ගිහාන් වැඩි ඈතට ගියේ නැත. දිය කිඳුරියක මෙන් තාන්යා නම් පිහිනා ඈතට ගියාය. සොයුරියන් දෙදෙනා මොකක්දෝ විහිළුවක් කරමින් සිනා සුනහ. තාන්යා වතුර පාරක් ලේනාට ගැසුවාය. ඔවුන් දෙදෙනා තමන් ගැන කතා වෙතියි ඔහුට සිතිනි.
වතුරෙන් එලියට පැමිණ රුස්සන් සාදා තිබු ගිනි මැලය ළඟ හිඳගත් විට මහත් සුවයක් දැනුනි. ලියොනිඩ් අතු කිහිපයක් කඩාගෙන ඒ මැද ලීයක් තබා භාග පනිට්ටුවක් වැන්නක් එල්ලා වතුර උණු කරන්නේ තේ බිමටය. රුසියානුවන් තේ බිමට ඉතා කැමතිය. තේ එකට සමහර විට දෙහි පෙත්තක් ද දමති. නමුත් කිරි නම් දමන්නේ නැත. ආසියානුන් කිරි දමා තේ බිම පුරුදු වී ඇත්තේ ඉංග්රීසි අධිරාජ්ය සමයේ ඉංග්රීසින් ගෙනි. ආල්ලා තේ කොළ රැගෙන එම පනිට්ටුවටම දැම්මාය . ඉන්පසු බෙලෙක් කෝප්ප රැගෙන සියල්ලටම තේ දුන්නාය.
තේ බොන ගමන් වොඩ්කා බීමද වොඩ්කා බොන ගමන් කළු පාන් පෙත්තක් හැපීමද රුස්සන් නොකඩවා කරගෙන යති. ඒ අතරේ සුරූපී ආල්ලා තේ එකත් රැගෙන අව්ව තපින්නට ඇල වුනාය. අනිත් කෙල්ලන් ටිකද දොඩමළු වෙමින් ඇය අසල වැතිරුනහ. රුස්සන් එකිනෙකා වතුරට පනිමින් නැවත එමින් වොඩ්කා බොමින් කාලය ගත කළහ.
ඒ අතරේ වලොද්යා මස් පලහමින් ඒවා බෙලෙක් පිඟන් හා පොලිතින් කවර මත ඇතිරුවේය. ඔවුන් ඒවා එකවර කන්නේ නැත. සියල්ලෝම කමින් බොමින් කාලය ගත කිරීමට කැමතිය.
හවස් වන විට ගිනිමැලය වටා රැස් වී කරන කතාබහ ගී ගායනා කීමකට පෙරලුනි. ගිහාන්ට තේරුණු එක දෙයක් නම් රුසියානුන් මෙවැනි විනෝදකාමී අවස්ථාවල දේශපාලනය කතා නොකරන බවයි. ලංකාවේ සිසුන් අතර බෝතලයක් අවසන් වන විට දේශපාලන වාද හට ගනී. සමහරවිට ඒවා කෙළවර වන්නේ කවුරුන් හෝ තරහ වීය. මේ නිසා ඇතැම් සිසුන් කලේ ගීත වාදනය කර නැටීමය. එවිට දේශපාලන වාද වලට ඉඩක් නැත. ලුමුම්බා විශ්ව විද්යාලයේ සිසුන් අතර දේශපාලන බෙදීම් නිසා කණ්ඩායම් කිහිපයක් ඇති බව ප්රසිද්ධය. ලුමුම්බා විශ්ව විද්යාලය මොස්කව් වල වැඩියෙන්ම සිංහල සිසුන් ඉගෙනගත් ස්ථානයයි. රාජ්ය විශ්ව විද්යාල සමුහයේ එතරම් සිසුන් සිටියේ නැත. සිටියත් ඔවුන් මොස්කව් නගරය පුරා විසිරි සිටියහ.
ගිහාන්ට සිංහලෙන් ගීතයක් ගැයීමට එන ඉල්ලීම බලවත් විය. වැඩියෙන්ම ඉල ඇටයට අනිමින් පෙරැත්ත කළේ තානිච්කා ය. අන්තිමේදී වතුර ගෙන ආ කෑන් එකට තට්ටු කරමින් ඔහු තමන් ඉතා ප්රිය කරන ගායිකාවක් වූ මාලනී බුලත්සිංහල ගේ "ප්රේමයේ විල්තෙරේ" නම් ගීය බැරි මරගාතේ හෝ ගායනා කළේය.
එය ගායිකාවක ගේ වුවත් එම ගීතයට තමන් කැමති බව පවසා ගීතය රුසියානු බසට දන්නා ලෙසින් පරිවර්තනය කළේය.
"ප්රේමයේ විල්තෙරේ
යෞව්වනේ මල්වනේ
ඇසෙන මේ ගී මියුරු රාවේ
සිතක ආරාධනා
සුසුදු හසකැන් සලා
දෑස පෙරුමන් පුරා
පාළුවේ තනි වෙලා
කාටදෝ ඉඟි කළා
සීත පවනැල් ගලා
නීල තුරු මල් සලා
ආදරෙන් පිබිදිලා
ලෝකයම හිනැහිලා "
ගීතයේ පරිවර්තනයට හැඟුම් බර වුනු තාන්යා ඔහුගේ වම් උරහිස පැත්තෙන් අත වෙළාගෙන ඔහුගේ ගෙලට හිස තබාගෙන ඇලවී සිටියාය. ආදරයෙන් මුසපත්වුණු යුවතියක්, ඩොල්පින් මාළුවෙකු මිනිසුන් හැර යාමට අකැමැතිව වටේ රැඳෙමින් පිහිනන්නාක් මෙන්, තමන් අසල දැවටී දැවටී සිටින්නේ යයි කවුදෝ කියනු ඔහුට මතකය.
ඔහු වඩාත්ම කැමති වූ රුසියානු ගීතය ලේනා ගිටාරය වයමින් පටන් ගත්තේත් අනිකුන් සියල්ලෝම ඊට හවුල් වූයේත් ඉන් පසුය.
~~~~~~~මතු සම්බන්ධයි.
- කතාවේ උපුටා ගෙන ඇති විශාරද අමරදේව මහතා ගායනා කළ "කුමරියක පා" සළඹ සැලුණා" ගීතය ලියා ඇත්තේ කේ ඩී කේ ධර්මවර්ධන මහතාය.
ඡායාරුපය අන්තර්ජාලයෙනි.
ප්රේමයේ විල්තෙරේ ගීතය නැසීගිය සංගීත විශාරද මාලනී බුලත්සිංහල මහත්මිය ගයන ලද්දකි. පද රචනය කුලරත්න ආරියවංශ , සංගීතය එච් එම් ජයවර්ධන